استافگیفت سری محصولات واحد HR شرکت استاف است. استاف با توجه به رویدادهای منابع انسانی و رویکرد مشتری مداری، محصولات خلاقانه با فلسفهی استفادهی موثر تولید مینماید. واحد استافگیفت با رویکرد مسئله محور در زمینه تولید هدایای سازمانی، به دنبال خلق تفاوت و نوآوری برای هدایای سازمانی میباشد.
حراست از تفکر مشتری و منابع انسانی در قاعدهی احساس مسئولیت سازمان، به عنوان هستهی اصلی تفکر خلق هدیه سازمانی است.
استاف | STUFF، برند تحت مالکیت هلدینگ نوآوران اقتصاد صالح می باشدکه در سال ۱۳۸۸ به شماره ثبت ۳۴۳۷۵۱ در اداره ثبت شرکتها تاسیس شده است و در حوزه های بازرگانی، اقتصادی، صنعتی، الکترونیکی و تجارت الکترونیک فعالیت مینماید.
شرکت استاف از سال ۱۳۹۸ با بررسی ظرفیت ها و چالشهای کسب و کارها، اقدام به طراحی پلتفرم آنلاین فروش و خدمات کسب و کار سازمانی نمود.
استافمارکت، سامانه آنلاین فروش سازمانی و خرید عمده میباشد. در این بخش تامینکنندگان با عرضه و قیمتگذاری محصولات خود، اقدام به فروشعمده محصولات به صورت آنلاین می نمایند.
استاف سرویس بستر مناقصات آنلاین پروژههای پیمانکاری میباشد. کارفرمایان با درج آگهی پروژههای خود، یک مناقصه آنلاین بین پیمانکاران برگزار میکنند و پیمانکار خود را برمیگزینند.
استافمدیا، رسانه تخصصی کسب وکار است. ما در استاف مدیا ضمن بررسی چالشها و فرصتها، تلاش میکنیم سطح آموزش کاربردی فنون کسب وکارها را نیز ارتقا دهیم.
همه چیز از یک نیاز شروع شد. فرایند تامین مایحتاج سازمانی و کالای کسب و کار برای شرکت ها رنج آور بود
مطالعه و بررسی روش و فرایند های ایجاد بستر آنلاین برای فروش سازمانی و خدمات پیمانکاری کسب و کار
تدوین مدل کسب و کار، فرایند های عملیاتی و راه اندازی سامانه با هدف بررسی چالش ها فروش و خدمات B2B
عضویت در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، اخذ مجوز ها و پروانه فعالیت از مراجع ذیصلاح، عضویت در اتاق بازرگانی و صنایع تهران
جذب تامین کنندگان و فروشندگان کالای عمده
جذب پیمانکاران پروژه های شرکتی
حضور کسب و کار های برای خرید و فروش کالا و دریافت یا ارائه خدمات به صورت دو جانبه
Network Level Strategy : عالی ترین سطح استراتژی یک کسب وکار در پیشبرد و توسعه اهداف یک شرکت، استراتژی سطح نتورک می باشد. در این نوع استراتژی دو شرکت به منظور ارتقا سطح خدمات و کیفیت با در نظر گرفتن شرایط اکو سیستم کسب و کار ، روش ها و فرایند های همسو باهم برای دستیابی به رضایت مشتری خود به کار می گیرند. • استاف در نظر دارد با توسعه بستر و ظرفیت های فروش آنلاین B 2 B ، ضمن افزایش سطح رضایت خدمات از منظر مشتری سازمانی ، از منظر تامین کنندگان نیز فرایند های قیمت گذاری و فروش کالا به مشتریان سازمانی به نحوی صورت پذیرد که قابل رقابت با روش های سنتی باشد. • شرکت استاف با هدف ایجاد ارتباط مستقیم بین تامین کنندگان و مشتریان سازمانی ، تلاش می نماید تا ارزش های این پلتفرم برای مشتریان سازمانی محسوس باشد و صرفا با هدف توسعه ساختار های این بستر، متمرکز بر جذب و نگهداری مشتریان سازمانی است. این بدان معناست استراتژی استاف در جهت افزایش بازار فروش تامین کنندگان و ورود به بازار آنلاین بوده و تلاش مینماید ساختار فروش را با کمترین هزینه برای تامین کنندگان فراهم نماید.
خرید آنلاین یک فرایند است که مشتری باید بتوانید با چند کلیک ساده کالا را در محل تحویل بگیرد.
استاف به عنوان امین خریدار و فروشنده، پرداخت مشتری را نزد خود امانت نگه داشته و پس از تایید طرفین به فروشنده منتقل می کند.
استاف با ارائه ویژگیهای مختلفی که در پلتفرم استاف ایجاد نموده است، تلاش مینماید فرایندهای سیستمی به متشریان ارائه نماید.
زمان را برای کسانی که محصولات و خدمات خود را میفروشند بهینه کردهایم
استاف در نظر دارد با توسعه فرهنگ خرید و دریافت خدمات به صورت آنلاین در حوزه B 2 B ، بتواند فرایند خرید کالاهای مورد نیاز شرکتها ،ادارات وکسب و کارها را برای آن ها تسهیل نماید. در چشم انداز ۵ ساله، استاف قادر خواهد بود برای تمامی کسب و کار ها، کالا و خدمات مورد نیازشان را تامین نماید. از جمله ارزش های کلیدی استاف اهمیت به زمان کاربر سازمانی در فرایند فروش و خدمت است. استاف تلاش می نماید با ایجاد بستر امن ، شفاف ، سریع و آسان فرایندهای عملیاتی را برای شرکت ها و صاحبان مشاغل تسهیل نموده و خدمات با کیفیت ارائه نماید.
استاف حامی مالی موسسههای خیریه ترنم، گره گشا و محبانالحسین است. موسسه ترنم با هدف حمایت از کودکان سرطانی، خیریه گرهگشا به منظور تامین نیازهای اولیه خانوادههای محروم و مجمع محبانالحسین در جهت کارآفزینی و رفع مشکلات زیرساختی خانوادههای کوچک اهتمام میورزند. بخش معینی از سود خالص استاف صرف حمایت از این سازمانها میشود.